آخرین اخبار
کد مطلب: 124987
جسد جوان مفقود شده لردگاني در يخچال برفي دنا در سميرم پيدا شد
تاریخ انتشار : 1396/03/16 09:53:00
نمایش : 2230
جسد جواني که هفت روز قبل در کوهستان دنا در شهرستان سميرم مفقود شده بود در يکي از يخچال هاي برفي اين منطقه سرد سير پيدا شد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، به نقل از ايرنا؛ معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان اصفهان، شامگاه يکشنبه از پيدا شدن جسد اين جوان، پس از هفت شبانه روز جستجوي بي وقفه نجاتگران اين جمعيت در يکي از قله هاي اصلي زاگرس مرکزي خبر داد.

داريوش کريمي گفت: گروه هاي امداد و نجات هلال احمر در اين مدت به ارتفاعات قله قاش مستان دنا در مسير روستاي خفر در جنوب سميرم اعزام شدند.
وي با اشاره به وجود يخچال هاي سخت و طبيعي در منطقه افزود: پنج تيم امداد و نجات کوهستان شامل20نفر از نجاتگران جمعيت هلال احمر براي يافتن اين جوان درکوهستان، با ايجاد کارگاه مشغول عمليات جستجو بودند.
کريمي با بيان اينکه عمليات جستجوي هوايي با بالگرد و تيم امداد هوايي و نيز جستجو بصورت زميني و با همکاري دو تيم آنست( سگهاي جستجو و نجات) از جمعيت هلال احمر چهارمحال و بختياري انجام شد، افزود: بالاخره پس از جستجوهاي بي وقفه، جسد اين جوان در يخچالي واقع در ارتفاعات قاش مستان پيدا و تحويل مسئولان قضايي شد.
سيد نورمحمد موسوي رييس جمعيت هلال احمر سميرم هنگام آغاز عمليات جستجو براي يافتن اين فرد گفته بود: لوازم شخصي اين فرد در نزديکي جان پناه قله قاش مستان دنا پيدا شده و ردي هم از وي در برف برجاي مانده بود.
جوان 26 ساله اهل شهر مال خليفه بخش فلارد استان چهارمحال و بختياري به قصد کوهنوردي به سمت قله هاي مرتفع زاگرس و دنا رفته بود که به سبب سقوط در يکي از يخچال هاي برفي جان خود را از دست داد.
رشته‌کوه دنا داراي 49 قله با ارتفاعي بيش از چهار هزار متر است.
انتها پيام/630 ل

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس